neděle 15. ledna 2017

Strážné 2017

Průběžná reportáž ze zimního pobytu v přírodě. Doplňujeme podle situace a možností, vše najdete postupně v tomto článku. Další fotky najdete na FB.

SOBOTA, DEN 1.
Tak jsme tady. V sobotu odpoledne nás autobus bezpečně dovezl do Strážného a my se ubytovali v penzionu Erlebach. Děti byly nadšené ubytováním i vybavením pokojů. K večeři jsme si pochutnali na kuřecích stehýnkách, bramborech a zelenině. Borůvkový koláč jako zákusek snědli všichni v mžiku. V herně jsme si ještě zahráli živé pexeso a zazpívali jsme si s Radkou.

NEDĚLE, DEN 2.
V neděli ráno jsme si u švédského stolu vybrali, co chceme k snídani.

Skibus nás vyvezl ke sjezdovce a vysadil nás přímo u vleku. Instruktorka se podívala, jak kdo lyžuje a brzdí a děti se rozdělily do dvou skupin podle úrovně lyžování. Obě skupiny se na svahu vyřádily - někdo hned začal jezdit na vleku, někdo zkoušel první klouzání a pády. Všechny děti byly spokojené, jaké dělají pokroky.

Skibus nás dovezl k penzionu a děti si plněné bramborové knedlíky s masem a zelím dokonce přidávaly. Odpoledne jsme se opět rozdělili - na vlek šla jedna skupina, druhá skupina vzala kluzáky a šla udělat bobovou dráhu na kopec za penzionem.

PONDĚLÍ, DEN 3.
V pondělí jsme si dosyta užili lyžování i bobování. V poledne jsme se nacpali výbornými borůvkovými knedlíky.

I na bobech si děti užily zábavu - tak velké kopce u nás nemáme :)

Pořádná rozcvička před lyžováním nesmí chybět :)

Čekáme, až i ostatní vyveze vlek :)

ÚTERÝ, DEN 4.
V úterý jsme vynechali lyžování a vydali se na poznávací dobrodružnou výpravu po okolí. Počasí nám přálo - bylo slunečno, sníh se leskl, mráz nebyl až tak silný a děti byly natěšené. Po cestě za Yettim jsme plnili několik úkolů - plavali jsme ve sněhu, stavěli jsme sněhuláky, testovali jsme kvalitu a teplotu sněhu. Nasmáli jsme se neuvěřitelně :)

Takhle vypadá náš penzion :)

STŘEDA, DEN 5.
Ve středu vyrazili pokročilejší lyžaři na velkou červenou sjezdovku. Lyžaři poprvé vyzkoušeli kotvu a prudší kopec. Statečně se s ním poprali. I začátečníci dělají velké pokroky - na video se můžete podívat na Facebooku. Fotky z dneška:

Nejdřív trochu panoramat :)

Polední klid. Hraní her, prohlížení videí a fotek, klábosení a telefonování s maminkami.

A zpátky do sněhu:

Tunely jsou nejlepší... :)

Zdravíme z Mount Everestu!

Lyžuje se skvěle.

ČTVRTEK, DEN 6.
I ve čtvrtek jsme se probudili do nádherného dne. Sluníčko svítí, sněhu je spousta a děti natěšené na lyžování.

Prošli jsme se Strážným, někdo lyžoval na červené sjezdovce, začátečníci trénují na menší modré. Jízda na kotvě je zábava :)

I jízdy bez lyží jsou skvělé. A v poledne ještě společně na displejích prozkoumat, jak nám to na kopci šlo.

Po odpoledním lyžování a procházkách ve sněhu všem vyhládlo. Takhle vypadají fronty na přídavky. Mimochodem, v penzionu vaří naprosto skvěle!

PÁTEK, DEN 7.
Dopoledne si děti ještě užily bobování, pak jsme všechno sbalili a ve volných chvílích se dohrávaly poslední karetní turnaje.
Pak ještě dárek od penzionu (děkujeme za všechno!) a hurá domů.

Zimní kurz v přírodě se vydařil, děti byly spokojené, každý udělal pokrok v lyžování a hlavně jsme si to všichni užívali. Těšíme se na další školu v přírodě.

Videa a další fotky najdete na našem FB.